Underbara fredag!

Hej alla fina!
Denna dag började riktigt bra, solen skiner här hemma och bara det gör ju att man blir på bra humör!
Sen hade jag fått en kommentar här på bloggen om att jag skulle kolla min mail. 
Det mailet gjorde mig på ännu bättre humör! Det var ett mail från blogg.se med en föfrågan!
Vad det är får ni veta inom kort, jag håller det hemligt en liten stund till, meeen vilket roligt erbjudande :)

Leia sover middag sen en stund tillbaka, och när hon vaknar har jag tänkt att vi ska åka iväg till leksaksaffären och försöka bli lite klokare angående vagn till lillasyster, det är tametusan en hel djungel.. jag vet inte längre om jag vill ha emmaljungan som jag nyss var så kär i. Så kan vara bra att åka dit och få lite hjälp känner jag =)
Leias farfar ska vi träffa idag också, ska bli trevligt :)

Annars känner jag att det är en riktigt bra fredag idag, skönt att känna så..
Igårkväll hade jag en riktig downkväll.. Jag kände mig riktig ledsen och många tankar snurrade i mitt huvud.. :(
Det är jobbigt att ha någon i sin närhet som är så sjuk :( och jag har nog haft väldigt svårt att ta in det i min skalle, men igårkväll när jag låg i badet så tror jag att allt sjönk in och jag fick gråta, och det var så himla skönt.. Att faktiskt kunna gråta! 
Jag önskar att man slapp känna sig så hjälplös! 
Älskade underbara mormor, jag älskar dig! ♥




Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh ibland är det skönt att få gråta ut trots att det inte kan hjälpa förmodligen för det man gråter för, men ibland faller bitarna på plats ändå



Men så roligt med blogg.se, ska du bli veckans blogg kanske =D=D=D=D

2012-03-02 @ 14:02:13
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Ronja

<3 Ring om du behöver prata <3

2012-03-02 @ 18:51:43
URL: http://ronjaevelina.blogspot.com
Postat av: ENDENISE

Åh härliga fredag :D Jag tror att du ska vara veckansblogg nästa vecka :)



hennes haklapp är såååå fin :D är sugen på en till W fast i tröjformat :D

2012-03-02 @ 20:24:45
URL: http://endenise.se
Postat av: ENDENISE

sv: tack för alla fina kommentarer ♥ Converse är det bästa jag vet :D kram och desamma!

2012-03-02 @ 20:25:27
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!