Lördag hela daaaaan!♥


Morgonmys! ♥

Hallå!

Dagen började med en sovmorgon till tio över nio, vilken lyx! Det tackar vi för Leia.
Kände mig skapligt utvilad faktiskt, trots att vi somnade sent igår..
Vi tog oss en lång god frukost imorse och Leia har börjat äta riktigt bra, har tyckt att hon varit lite petig med maten, men nu så verkar hon tillbaka igen.. men så ändrar hon väl sig snart igen ;P

Efter frukosten myste vi lite, för att sen gå ut och kasta lite studsboll och få lite luft! ♥
7 plusgrader och lite sol, det tackar man inte nej till :)

Nu har vi hunnit fått i oss lite lunch och nu vilar Leia en liten stund.
Jag passar på att kika in här och skriva ett par rader.

Idag fyller bebis vecka också :)

Vi går nämligen in i vecka 28! Gosigt! I magen bor en riktig liten vilding, och hon verkar inte bry sig så mycket om att hon trycker på alla möjliga obekväma ställen ;P men vad göör det, finns ju inget härligare egentligen! ♥

Får se vad eftermiddag har att bjuda på, kanske skulle man slå på stort att baka dom där cupcakesen.. 
Hade nämligen tänkt baka egna cupcakes till Rickards födelsedag i december, men det blev aldrig så då eftersom jag mådde så illa. Men nu så :) Och man blir ju inte mindre sugen när man ser alla goda som Denise gör! :)
Så jag tänkte jag skulle sätta igång och öva på ett par så jag kan bjuda på det när jag fyller, för det gör jag ju visst snart också.. 25 dessutom, hjälp vart tar åren vägen ? ;P
Vad bjuder eran Lördag på? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!