Fullt upp!


Mina första cupcakes,som väntar på garnering :)


God Morgon!

Igår blev dagen inte alls som jag tänkt mig.. istället för att hinna med att städa baka osv, så fick jag vila på fm!
Jag började må så fruktansvärt illa och fick spy! :( Jag hoppas inte gravidillamåendet är tillbaka?
Men antar det kan vara så att det kommer och går hela graviditeten? :/

Dock hann vi med att handla och köpa ny jacka till Leia. Det gjorde vi på eftermiddagen när R slutat jobbet!
Köpte en kaxsjacka ifrån Kappahl. Jättefin! :)
Men så himla liten i storleken att vi fick ta storlek 104?! För att den skulle vara lite "förstor" så att hon inte växer ur den direkt. Dock var det knappt någon skillnad mellan 98/104 så jag tror vi gjorde rätt val :)
( Bild på jackan kommer senare )

Idag har jag fullt upp med att göra det jag inte hann igår! Städning ska göras.
Mer muffins ska bakas, plus att jag ska garnera chokladmuffinsen som jag hann baka till igårkväll innan det var dags att sova!

Sen kl 15 är det dags för kalas! :)

Så bloggen får ligga i vila fram tills ikväll, om jag inte är helt död efter dagen och fastnar som en strandad val i soffan=)

Idag är Leiabus hemma från dagis också. Dom ringde kvart över åtta imorse och sa att det gick magsjuka på avdelningen. Då får hon mer än gärna stanna hemma. Riskerar inte att få hem det igen. Och speciellt inte när hon nyss varit febersjuk osv!

Ha en underbar torsdag i solskenet!

Om nu solen skiner hos er? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra & bebis i magen

Uh, hoppas inte mitt illamående tänker komma tillbaka!

Hoppas det var en snabbvisit!



Här är det varmt, men grått så kanske kommer en regnskur under dagen!

2012-03-22 @ 11:06:05
URL: http://sandraeleonor.blogg.se/
Postat av: Mickan, Gravid v. 39

Gottigt med muffins och så skoj med kalas!

Vad tråkigt med illamåendet, hoppas det bara var en engångsgrej och att det inte är tillbaka. Bra att ha lillan hemma från dagis med när det går magsjuka. Uscha.



Tack gumman. <3 Jag blir så glad av alla snälla kommentarer om min mage. Hihi.

Ja, mysigt att packa väskorna. Men jag undrar hur mycket kläder man ska ha med till bebis, ifall det blir så att man stannar någon dag.

Haha, ja han får göra det. :P



Puss o kram!

2012-03-22 @ 11:28:39
URL: http://angel-like.com
Postat av: Mirre en smålandstoka

Sköt om dig och gött med cupcakes =D



Hoppas att illamåendet klingar av

kramar

2012-03-22 @ 12:04:18
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Åh vad mysigt att baka!

2012-03-22 @ 13:01:16
URL: http://brittabloggar.se
Postat av: Bodypalace

Gör gärna ett besök i min kanske lite ovanliga blogg men ack så nyttig. (inget för sånna som inte gillar omklädningsrum)



Fler besökare är inget jag presonligen vinner på. Budskapet är vikigast. Tillsammans kan vi få fler att må bättre och stoppa det som sker att alla ska se ut på ett visst sätt för att accepteras.



Så hoppas denna lilla reklamkommentar är okej, annars får du skälla ut mig så gör jag aldrig om det! =)

2012-03-24 @ 09:43:07
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Usch fy för illamående! :/ Hoppas det inte kom tillbaka för att stanna! Kramen

2012-03-24 @ 21:28:50
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!