Kväller..

God kväll på er.
Idag har dagen gått i ett, efter att jag lämnat Leia på dagis åkte jag bort till Ronja och tog en fika och snackade lite skit :) trevligt som alltid :) mycket bebis och förlossningsprat blev det såklart :) det börja ju närma sig :D

Sen vid lunchtid åkte jag och hämtade upp Rickard på jobbet och så tog vi en lunchdejt på stan, mycket mysigt att äta på tu man hand <3 Sen var klockan halv två och dags att hämta Leia, mysigt värre, för hade saknat henne :) sen åkte vi vidare till mamma och myste lite. Sen var det bara att ge sig ut och åka igen, styrde bilen mot Maxi, det var verkligen dags att åka och handla, har skjutit på det alldeles för länge..
Dagen avslutades med att svärmor kom hit och bjöd på Pizza :) kan ju inte bli så mycket bättre :)

Imorgon är det dags för praktik för min del :) ska bli spännande, skönt att ha något att göra och slippa ams ett tag :) får se hur länge jag orkar, är ju trots allt inte så långt kvar tills förlossningen :)
Så är lite spänd inför morgondagen :) nu ska jag fixa lite kvällsmacka, sen blir det sängen. Sov gott alla fina.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Låter som en mysig dag =) Fina bilder! Pussen

2012-04-17 @ 22:07:16
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Marie

Ohhh spännande, och skönt att du ser fram emot det

kramar

2012-04-17 @ 22:18:25
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: melanie

Spännande, vad är det för praktik? Hoppas det gick bra! Kram fina du!

2012-04-21 @ 06:56:58
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!