I´m Back!!

Här får ni nöja er med lite blandade mobilbilder! :)
Tjihooooo, Jag är tillbaka efter sjukdomar och påsk!
Det blev helt enkelt ett litet blogguppehåll, inte planerat men jag har helt enkelt inte haft lusten att blogga, och då har det fått vara! Men nu har jag tänkt försöka komma igång igen, för jag saknar det ju :)
Så vad har hänt sen sist?
Jag och Rickard har haft magsjuka som ni vet, det var nog den värsta magsjukan i hela mitt liv, jag fick inte behålla något, inte ens en gnutta vatten, fyfan vad dålig jag var! Gravid & Magsjuka var inte heller någon underbar kombination så hoppas aldrig mer jag behöver ha det! usch! 
Det bästa av allt är att Leia faktiskt har klarat sig än sålänge, Peppar peppar är väl bäst att skriva!
Och jag hoppas verkligen inte hon åker på någon magsjuka usch! Då har jag det hellre tusen gånger om själv!

När vi började må lite bättre här hemma så tog vi en snabbsväng in till Linköping och köpte en soffa på Ikea!
Det var inte en dag för tidigt kan jag säga, våran gamla soffa var förjävlig verkligen! Så nu sitter vi så skönt! Ljust och snyggt är det också! jaa vi har köpt en vit soffa trots att vi har barn, men det går faktiskt och tvätta tyget och det går även köpa nytt överdrag till soffan om vi skulle behöva det, så nu behöver ni inte reagera på det ;)

Påskpyssel och påsklunch har vi också hunnit med under helgen! Påsklunchen hos svärmor var det bara jag & Leia som var, för Rickard fick ett återfall med magen och fick tyvärr vara hemma :( 
Vi har även hunnit med mystajm hemma hos Leias mormor då vi blandannat har matat fåglarna osv :)
Mysigt värre med långhelg måste jag säga :)

Men nu är vardagen tillbaka, Leia är på dagis och Rickard är på jobbet och jag hamnade här :)
Ska strax fixa lite lunch sen vänta tills kl blir halv två & hämta hem lilla busungen igen!

Hoppas ni haft en bra påskhelg alla fina, och roligt att se att ni fortfarande är kvar trots min kassa uppdatering.
Men jag lovar att bättra mig :)
KRAAAAM!! 


Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Liam och bebis i magen

Vad roligt att du är tillbaka. Har saknat dig :) men det är faktiskt riktigt skönt med några bloggfria dagar kram

2012-04-10 @ 11:57:07
URL: http://frudrutts.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

YES, ni är friska!! Och du är tillbaka!! ;) Har saknat dina inlägg och kommentarer! Nu står vi över allt vad magsjuka och andra sjukor heter! nu är det bara solen som ska titta fram med! Jag Behöver soool!

Pussar och kramar till dig min vän!

2012-04-10 @ 12:12:40
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Marie

Så mysiga bilder och så härligt att ni är pigga igen =D

kramar

2012-04-10 @ 14:35:44
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: melanie

klart vi är kvar! :) Ibland behöver man en bloggpaus, oavsett om den är frivillig eller ej:)

Skönt att ni är bättre nu och på benen och banan igen! Kramar!

2012-04-11 @ 07:41:38
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Kristine-Mammans Dagbok

Bloggpauser behöver alla ;)



Skönt att ni är bättre nu! Å fy fan säger jag...magsjuka. Det värsta jag vet. Jag har oxå haft kombon gravid och magsjuka. Uuuuuh.



Kram kram

2012-04-15 @ 08:33:14
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!