En dag med måsten!

Bilder från igår eftermiddag när vi var och matade dom där hemska fåglarna igen! jaa jag är livrädd, men Leia gillar ju det så vad gör man inte ;)
God morgon!
Idag är vi tillbaka till vardagen efter en långhelg! ♥ Leia är på dagis, Rickard är iväg och jobbar och jag ska fixa med tvätt och annat tråkigt här hemma!
Har dock tänkt att jag ska tvätta upp lite bebiskläder idag, det kan ju vara lite roligt :) Idag är det 45dagar kvar till BF! Åhh snart är hon är lillpluttan! ♥ 

Har även massor med samtal jag måste ta tag i att ringa, men det kommer vara skönt när det är färdigt!
Vad hittar ni på idag mina vänner? :)


Kommentarer
Postat av: Marie, Vardagens charm

Ja, det är så drygt då de kräks, I Bellmans fall är det alltid lite läskigt då han är fenomenal att stoppa i sig grejs. Det är ett en skundsgrej så man hinner inte alltid med tyvärr. Men nu har han inget stoppat i sig som vi vet och sett. Så det måste vara att han luktat på ngt starkt



men han verkar piggare, inte kräkts ngt mera



Så härligt och gullig du är som är med henen och mata fåglarna fastän du är rädd =D

2012-04-24 @ 12:06:42
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: sandra & bebis i magen

Tackar :) tycker tiden går snabbt!

Newbie är det enda jag har till bebben typ ;) Antar att det är det som kommer vara det mesta av kläderna. JAg är kär i märket :)

Har du sett alla små flick klänningar? Dom är LJUVLIG!! :)

KRamisar!

2012-04-24 @ 18:17:20
URL: http://sandraeleonor.blogg.se/
Postat av: Frida - mamma till Liam och bebis i magen

svar; Jo denhär gången måste jag ha den packad och klar direkt när vi måste åka. För att jag ska föda i en annan stad, 9 mil från oss. (dom har semesterstängt där jag bor) Så då gäller det att den är packad och klar när de väl gäller :) Kram

2012-04-24 @ 19:11:01
URL: http://frudrutts.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Ååh 45 dagar kvar till bf?? Det är ju verkligen jättesnart :D Så spännande! :)

Puss

2012-04-24 @ 19:48:38
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: mammi

Älskar den däringa minen hon gör=)<3

2012-04-24 @ 22:46:13
Postat av: melanie

mysigt att mata fåglarna:)

Och ja, snart är fröken här - det går så himla fort nu! Så spännande!

Kramar!

2012-04-25 @ 05:24:23
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Mi ♥ mamma till L & C

Härliga bilder! :)



Och ja dem hann inte stoppa upp innan jag födde. Sen varför dom inte förstod lite tidigare är ju en annan fråga, haha.

Men men, det gick jätte bra i alla fall! :)



Det närmar sig i alla fall med stormsteg i slutet.



Ha det bra!

2012-04-25 @ 09:01:09
URL: http://flavorsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!