Torsdagsmys!

Dagen började med en liten sovmorgon för min del! Rickard hade tydligen sovit bra o studsade upp ur sängen imorse, så jag fick snällt ligga kvar en stund till.. Skönt faktiskt! Tack älskling! ♥

Sen tog jag och Leia en sväng bort till Tjottis, där även Rebecka va med sina tjejer.
En kopp kaffe och lite skitsnack hann vi med!
Sen gick vi hemåt, Leia var trötter så hon däckade direkt och sover fortfarande :) Gillar när hon sover längre stunder åt gången så slipper hon sova mer idag och somna tidigt ikväll! :D

Förtillfället sitter jag och väntar på att Rickard och svärmor ska komma hit, dom har varit och hämtat lunch från Napoli!
Sen ska vi till stan och shoppa loss lite, Leia behöver i stort sätt en ny garderob, skruttunge att växa ur alla kläder =)
Inte mej emot att shoppa för det älskar jag ju, meeeen jag kommer i vanlig ordning säkert inte hitta något ;P Men vi får hoppas..

Hoppas ni får en bra Torsdag!

Börjar bli lite pirrig inför Lördag också, hihihihihihih!!
Tack Rebecka som vill följa määää så jag slipper åka ensam!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!