Söndagsmys..

God kväll!
Dagen började med en rejäl sovmorgon, till närmare bestämt 9.30. Jag trodde inte mina öron när Rickard sa det. Skönt att få sova ut lite, och det behövde vi tydligen alla tre =)

Vi käkade lite frukost, fixade iordning oss och åkte upp till Mamma en sväng..
Mysigt! Blev bjudna på lunch o hade det bra.
Efter det har vi inte gjort så mycket..
Eller joo efter att Leia hade sovit sin eftermiddagslur bakade vi negerbollar, Leia åt dock mest sockret, och Rickard käkade upp degen.. ;P
Sen drog Rickard på sig förklädet och började baka pizza, åhh vad jag älskar hans hemmagjorda pizza! Så jävla gött! Och det finns kvar så det räcker till lunch imorogn mää, gööött!!

Sen Leia somnade har vi hunnit med att kolla Idol, spela lite nhl 12 ( min första match och jag fick spö med 6-1) Men ja är stolt över det lilla målet jag gjorde :)

Snart dags att stänga av och gå och lägga sig.
Imorgon vid halv tio kommer Linda och Kevin hit på fika! mys!
och OM jag är vaken så följer jag mä Ronja till gymmet kl 8 ;P vi får väl se.
På eftermiddagen blir det även dejt med Ronja, kanske Rebecka o twinsen, vilket jag tror och hoppas! Har inte snackat mä na än :)
Gillar fullspäckade dagar!

Fyfan vilket långt inlägg med bara text, jag döööör lite!!
FAN vad jag saknar min kamera! :'(

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Men shit! Ni ä verkligen hurtiga som åker o tränar kl 8 på morgonen! :D

O i mårrn blir dä myyys! Tack att vi får komma <3

Underbart mä massor o göra om dagarna ju!

o förstår att du saknar kameran :( Hoppas den kommer snart!



Puss gull <3

2011-09-18 @ 22:36:08
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!