Lördag

God Morgon, dagen börjde med en lite sovmorgon till halv nio! sköönt!
Idag är det riktigt kyligt ute, hösten är verkligen här nu.. på gott och på ont.. Vintern närmar sig och jag känner mig lite kluven inför det, ena stunden tycker jag det ska bli jättemysigt och jag gillar ju att julpynta.
Men sen är det ju det där med snön och kylan, den gillar jag inte riktigt!  ;P
Men men, skulle man ha sommar året runt så skulle man ju klaga för det så vi ska nog vara nöjda med alla årstider vi har =)

Förtillfället sitter Leia och läser en bok, hon är skittrött men vägrar sova, härligt det är ;P
Ska väl se om hon vill sova om en stund igen! :)

I eftermiddag ska vi hem till svärmor och Ronny, Ronny fyller år så det bjuds på smörgåstårta! GÖTT!
Sen är det hockey i eftermiddag så det ska vi också se!
o ikväll kanske man skulle ta och se en film eller något, med lite tända ljus och en filt! Det är ju ändå höst ute! ;P
Myyys! Vi får se va R säger!

Nehe, nu ska jag sätta mej med Leia och läsa boken för henne! ♥

Ha en fin Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!