Lördag!

Eller hockeylördag kanske jag borde skrivit.
För tillfället sitter Rickard och Leia och kollar på hockey på tvn, Leia sitter med tvspels dosan i handen och tror att hon spelar gubbarna på tvn :P
Hon är så söt, hon fattar verkligen så mycket. Hon brukar ju vara med och spela när Rickard spelar nhl ibland, så idag när det var hockey på tvn, så peka hon på dosan och ville ha den :D sötnosa, hon är så stor och förstår så himla mycket, min lilla bebis ju :)

Igår när vi kollade på idol så spelade dom Coldplay låten- Lost
och jag började helt plötsligt gråta, jag fick tillbaka så himla mycket känslor från när Leia var precis nyfödd och jag kunde känna henne doft, så lustigt men så underbart! ♥
Åhh jag är så lycklig över att vi har våran prinsessa och att vi är en familj!
Det är det bästa som finns!

Men nu verkar det som hon har tröttnat på hockey, jag hör hur hon pipplar :P
Så bäst jag går ut och underhåller henne lite=)

Ikväll ska Rickard göra hemmagjord pizza ÅHHHH så gött!
min egna lilla kock! :D

Trevlig Lördag!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Stora tjejen! Hon är så fiiin o duktig! :D <3

Puss!

2011-09-26 @ 10:19:45
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!