Gomorron!

Idag är jag trött. Hade så himla svårt att komma till ro igårkväll när jag skulle sova, låg bara och snurrade runt hela tiden.. Hatar när man har sälja kvällar. Får hoppas jag somnar bättre ikväll. Leia vaknade runt åtta, så lite sovmorgon fick vi ju ändå :) här hemma har vi käkat lite frukost o jag har även hunnit städa lite, försöker hålla iordning ordentligt nu sen jag kom hem till en nystädad lägenhet förra veckan! Han kan minsann när han vill min karl. ;) <3 Sen blir det en sväng till gymmet med Rebecka, Ronja hon har dragit till Ullared imorse så vi får köra utan henne. :) Gött för henne att komma iväg o shoppa lite, det är hon värd! <3 Sen kl ett ska vi få lunch hos min farmor, gött att slippa laga det. :) tvättstugan har vi på det också, så lite fullt upp idag ändå :) göttigt!! :) Nä, dags att ta tag i verkligheten nu.. Måste,måste se till att få in den där ansökan! Häpåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!