God Morgon Torsdag!

Blev väldigt överraskad och glad när Leria väckte oss och jag kolla på klockan och den var kvart i nio!
Tack underbara unge för sovmorgonen! Den var välbehövlig! ♥
Dock känns det som att jag är mer förskyld igen :(
Täppt och ont i halsen. Trodde jag var på bättringsvägen, men så verkar det inte. Inte just nu iaf.
Hoppas jag bara är lite morgonsjuk!
inget roligt att vara sjuk juu :(

Ska snart fixa iordning mig och åka till Maxi, alltid lika roligt att åka och handla. Not!
men välbehövligt.
När vi kommer hem, så skulle Rickards pappa titta förbi en sväng och hälsa på.
Sen får vi se om det blir dejt med Rebecka i eftermiddag eller ej. :)

Ha en bra dag i regnet!

Puss


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Love it mä! :D Shopping alltså ;) hihi!



Nu äre du som blir frisk! Tycker synd om dig :´(

PUSS! <3

2011-09-15 @ 14:02:06
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!