Freitag..

Tyska är ju egentligen att ganska fult språk och jag hatade det när jag läste det i högstadiet..
Då kan man ju undra varför jag använder det som överskrift?! Aja det ploppa upp i huvvet!

God Morgon förresten, dagen började med en sovmorgon till halv nio! Tack Leia! ♥
Så vi har precis käkat frulle, och idag känner jag mig bättre så slängde iväg ett mess till Rebecka för att se om dom var sugna på att komma hit på en kopp kaffe! Så vi får väl se när dom dyker upp..

Dags att fixa till sig lite då kanske!

later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!