Fredag!

God Morgon!
Här har vi en som är trötter idag! jag fattar inte alltså, spelar ingen roll hur mycket jag sover känns det som så är jag ändå halvdöd när det är dags att gå upp.
Strax efter sju vaknade Leia imorse, men vi myste en stund i sängen och gick upp strax innan åtta! ♥

Idag är det fredag mysigt med helg!
Ikväll blir det lite extra fredagsmys här hemma! På söndag firar nämligen jag och Rickard år som förlovade! ♥
Så vi tänkte att vi skulle firar lite extra nu ikväll! 
Tänka sig, för två år sen förlovade vi oss, och en månad senare plussade vi helt otippat och här sitter vi nu två år senare med en underbar unge! Livet är bra perfekt må jag säga! :D


En bild från i våras, lilla pluttan =)


En bild från härom dagen, tokfia! ♥

Nää, nu ska jag slänga iväg ett mess till Rebecka o se vad hon gör :)

Trevlig fredag på er!

Kommentarer
Postat av: Anna Rönnbäck

Hörrö, lilla Angeliga, jag läser bara att du är trött och mera trött.. vad är det som händer egentligen? är det en bebis på g ;) haha, vore ju as skoj!

2011-09-09 @ 20:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!