Dåligt morgonhumöööör.

God eftermiddag!
Ska snart ta oss an tvätten här hemma, tycker fan vi har tvättstugan jämt :P
eller försöker ha den två gånger i veckan iaf..
Dagen började med att Leia vaknade runt tjugo över åtta, men jag var så fruktansvärt sur och tvär, så Rickard lät mig sova vidare till nio, tack för det älskling! ♥

Förmiddagen gjorde vi inte så mycket, fixade lite här hemma, sen efter lunch åkte jag bort till Rebecka en sväng och fikade lite. mysigt! Ronja och Elin var även där :D Trevligt!!

Förövrigt har jag börjat få sånt himla tryck över bröstet :(
Det började igår men släppte, men nu har det kommit tillbaka, antar att det är stress så ska försöka stressa lite mindre, tror jag är väldigt stressad inombords! :(

Nehe, nu ska jag busa vidare med Leiakorv! ♥
Rickard passar på att spela lite nhl, det är han värd!
Åhh vad jag älskar min lilla familj! ♥


Kommentarer
Postat av: Ronja

Garanterat stress! Har haft liknande när jag hade det som stressigast på jobbet + kramp i strupen. Hoppas det blir bra snart!

Tackar för idag igen. Tycker om dig massooor<3<3<3 puss!

2011-09-21 @ 18:39:50
URL: http://ronjaevelina.blogspot.com
Postat av: Linda Olsson

Stressa ner gumman o ta hand om dig! Vill att du ska må bra ju! <3



Puss!

2011-09-21 @ 21:34:27
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: rebecka

<3 <3 <3 du vet vad jag tycker!!!!

ha en kanon dag idag! så får vi träffs snart igen! loves u pusss

2011-09-22 @ 08:29:26
URL: http://bereckaochtwinsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!