Bildbomd av Mobilbilder..

Tömde mobilen på bilder idag, det är inte ofta jag gör det kan jag säga.
För att få upp lite bilder i bloggen så får jag bjuda på några från den sålänge :)


Städar hemma hos mormor :)


Hjälper till att baka negerbollar men sockret var godast :)


Badprinsessan


Playdate hos Malin! :)


Linda på Maxi :)


Provar nya vinterjackan, sådär kul! :P


Mums :)


Dom bästa! ♥


Sugen på raggartuuuur!!


HAHA snyggast ;)


I Mjölbysimhall!


Sover sköööönt! :)


Svullar go tårta i solen hemma hos Rebecka, Ge mig sommar igeeen!!


Jättegammal bild på Leia som över upp nacken, jisses :)

Nu får det vara nog mä bilder.
Dags att lägga sig i sängen och sova ett par timmar!
Natti natti! :)





Kommentarer
Postat av: Jannie

Men sötaste lilla Leia!

Jättehärliga bilder vännen!

O japp,snygga som tusan är ni!

Hoppas ni får en fantastisk helg!Kramar

2011-10-01 @ 08:23:05
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Linda Olsson

Awww, massa mysbilder ju! O shit vilken miniplutta hon va på sista bilden! Gooos! <3

Puss!

2011-10-01 @ 09:55:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!