Tihhiihi..

Då har jag precis skrivit på låneavtal för en lånekamera jag ska ha under tiden som min är inlämnad!
Måste säga att jag ändå blivit bra behandlad under allt strul med min kamera :)
Får tillomed låna en bättre kamera än den jag har nu ;)
hur ska jag då vilja lämna tillbaka den? :P Haha nejvars, det blir nog bra :)
Skönt att man får låna en i samma klass iaf :)
Hur mycket strul jag än haft med Nikon, så kommer jag nog aldrig byta Nikon till Canon, fast jag var bra sugen när jag var som argast..
Men nu får vi hoppas dom fixar min och jag slipper mer strul!
I värsta fall kan dom ge mig lånekameran, det är lugnt; )

Väntar på att posten ska komma också, det jag har beställt var i jönköping kl 03 inatt vilket betyder att den borde vara i Motala nu, men posten hemsida är lite cp så jag kan inte spåra :(

Nog om det!
Imorse var vi hos Rebecka en sväng, myste och snacka lite skit, Ronja var där och tjottis!
Linda kunde tyvärr inte komma för hon fick mycket att stå i :( en annan dag :)

Ikväll kommer svärmor hit, vi ska bjuda henne på mat osv!
Det kan hon vara värd, hon är lite krasslig, plus att vi är så glada för att hon finns, så då får man försöka visa sin uppskattning! <3

Puss alla fina! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hoppas vi kan ses snart gumman! O förlåt att jag inte va mä idag...men jävla idioter...går inte få tag på dom ju :( alltså det där jävla arbetsgivarintyget... :/



Kuuul att du får hem både lånekamera o skärmen! Wihooo! :D



Puss, aj löv jo <3

2011-10-13 @ 19:14:44
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!