Senil?

God morgon!
idag blev det ingen sovmorgon inte, runt sju vaknade Leia. Dock låg vi och drog oss länge i sängen och myste! ♥
Underbart!

Jag ska strax åka iväg till gymmet och träna lite, ska bli skönt var alldeles för längesen sist! :)

Sen kommer mamma lite senare efter jobbet och umgås lite, mysigt, var längesen sist :)

Egentligen skulle jag träffat Ronja och Rebecka efter lunch, men jag smart som jag är hade jag dubbelbokat och helt glömt bort att jag bestämt att mamma skulle komma, trots att jag bestämde det fem minuter innan jag bestämde med Ronja & Rebecka, Jisses?
Även imorgon hade jag råkat dubbelboka, Ska nämligen kaffa med Linda & Rebecka imorgon fm, men bestämde ändå med Malin samma tid. Herregud vad är det för fel på mig?
Har jag börjat bli senil????





Kommentarer
Postat av: rebecka

du är grå,gammal o senil lilla vän, men jag älskar dig ändå!! HAhahhaa

2011-10-06 @ 11:35:51
URL: http://bereckaochtwinsen.blogg.se/
Postat av: Mammi

Skäll inte på mig hädanätter döh;)

2011-10-06 @ 12:19:09
Postat av: Linda Olsson

Är dä du på bilden min sköna? ;) hahaha!

Sådär äre ibland, vimsig småbarnsmorsa ellä va dä heter ;D hihihi! ;P



Tack förresten, jag ä mä glaaa ;D

PUSS <3

2011-10-06 @ 14:55:05
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!