Onsdaaag.

Sådär ja, ett par rader ska jag väl kunna få ner idag också! :)
Precis varit i kontakt med Netoonnet angående kameran, den ska ju skickas in ännu en gång, det har väl ingen missat va?
Som tur är får jag en lånekamera så jag slipper vara utan! TACK för det!
Nu hoppas jag att dom hittar felet och fixar den. Dessvärre har dom bytt ut allt i kameran som har med blixten att göra.. Så det måste ju vara någon glappt någonstans..
Skitsamma, bara dom fixar den, gör dom inte det denna gång, så får jag en ny!
Så det känns skönt!
Gillar när man blir bemött av trevligt folk när det gäller sånt här!
Så jag känner mig inte så irriterad över att skicka in den ännu en gång nu! :)

Beställt en grej idag också,och jag fick redan mail om att den är skickad.
GILLAR när det går snabbt!Tjihoo! :)

Eftermiddag har vi spenderat tillsammans med mamma, mysigt!
Bestämde att Leia ska vara hos henne en sväng på Fredag efter lunch, kan dom mysa och ha lite mormor o Leia mys! Tror båda två uppskattar det:)
Dock kommer jag och Rickard säkert klättra på väggarna, vad gör man när man är barnledig? haha
Nejdå, vi har ett projekt fixa iordning vår klädgarderob, så vi kan nog sysselsätta oss! 

Puss på er alla fina! 


Kommentarer
Postat av: Mammi

Jaa jag ser verkligen fram emot Fredag Tjohoo=) Hoppas på bra väder så vi kan vara ute o mysa Leia o jag<3 Tack för idag<3

2011-10-12 @ 18:25:18
Postat av: i min lilla lilla värld

Snabbt ska det gå. Det gillar vi =)

2011-10-12 @ 18:42:20
URL: http://saratilling.se
Postat av: D A H L È N

sv: Hej! Nope, det har jag inte :)

2011-10-12 @ 21:07:05
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!