Lyckan varade inte länge.. :(

Provfotade lite med kameran förut, såfort jag tog upp kameran slängde jag på den och provade med blixten, det funkade Ej, jag blev tokig och ledsen, FAAAN jag visste att det skulle vara så..
Dock gjorde jag missen och glömde sätta i minneskortet, ups ;) skapligt ivrig eller?
I vilketfall som helst.. Fotade lite med den inbyggda blixten och det funka! YEY! äntligen funkar kameran!
Provade den externa blixten vi köpte för ett tag sen och den funkade med! åhh vad gött allt känns :)
Slängde ut la familja på gården och tvingade att jag fick fota lite ( utan blixt givetvis)
Sen när vi kom in fick jag för mig att prova den inbyggda blixten igen.
OCH då kom det, det funkar INTE! och har inte gjort sen dess!
ALLTSÅ det är något allvarligt fel på min kamera, och jag är så jävla arg och ledsen :(
Har haft kameran i sju månader, varav två månader inlämnad på verkstad, och den funkar INTE! :'(
Fyfan säger jag bara.. och så mycket pengar man lagt ut på den, att köpa en kamera för närmare 10 tusen och så funkar den inte! BLäää säger jag bara.
Jag vägrar vara utan kamera mer! Ska kräva en ny!
På måndag blir det inte lätt för Nikon, det säger jag det!

Dock är jag iaf glad att kameran är hemma lite, eftersom jag inte fotar jätteofta med blixt så kan jag ju ändå fota.
MEN det är en principsak att det ska fungera!! 
Åhh bäst jag slutar innan jag får damp!
TACK och hej!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Fy fy fy faaaaaaaaaaaan! Skithelvete äre! :( Tycker så synd om dig....din kära ägodel som du typ aaaldrig får njuta av ju :( Bajskamera, o bajsnikon!



Puss <3

2011-10-08 @ 08:55:41
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!