God morgon söndag!

Här hemma är det barnprogram på tvn.
Leia sätter sig och tittar lite för att sedan springa runt och leka mellan varven, gullunge :)

Imorse fick vi lite sovmorgon, Leia vaknade runt åtta.
Men lika faaan är man ju trötter, lustigt det där. Men nu börjar man komma igång lite ;D

Kallt är det också, inatt har det varit minusgrader så nu är verkligen hösten här och snart vintern.. usch..
Jag bävar lite, men vintern har väl sin charm också.. jaa jag försöker låta lite positiv :P

Nehe, nu har Leia tagit sönder ett torkat löv i molekyler så jag måste ta fram snabeldraken.

Sen skulle Linda eventuellt komma hit och fika lite när Kean har vaknat.
Mys med besök och härligt så ungarna får leka av sig lite :)

I eftermiddag ska vi hem och fika hos svärmor!




Såhär mycket fryser jag här hemma,platen ge oss mer värme :(

Trevlig söndag på er!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha !! ja du, jag är ett riktigt EGO när det gäller att skaffa egentid med C så vi försöker få ett barnledigt dygn minst en gång varannan vecka. Jag inbillar mig nämligen att man behöver den där tiden för att vårda kärleken även om det bara innebär en helkväll hemma i soffan :) kramar

2011-10-09 @ 10:16:04
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Jerry Olsson

Cool hemsida. Snart får de andra fotostudion'a i stan passa sig. hihi.



Angående värmen, prova att skruva ut själva termostaten och vrid den i rätt länge. Platen brukar vara duktiga på att montera termostaten så man inte kan sätta på full värme på elementen. hihi

2011-10-10 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!