En liten promenad..

Dagen började med att vi gick upp runt halv åtta och käkade frukost, framför tvn idag faktiskt :) Mysigt!!

Sen åkte vi till affären och shoppa lite till maten ikväll! Det blir hembakad pizza idag GÖTT!!
Efter affären åkte vi ner till Råssnäs och gick en sväng, det var mysigt men ganska kyligt.. och kyligare blev det ju närmare vattnet vi kom.
Så efter en liten promenad åkte vi hem till svärmor där de bjöds på lunch! :)
Sen fikade vi lite, och efter fikan åkte vi hem.. nu sitter R och jag vid varsin dator och Leia sover sin eftermiddagslur! 
När hon vaknar ska vi åka till Linda och busa lite =)
Jag ska även passa på att klippa till Kevins hår lite, hoppas han vill samarbeta men det ska nog gå bra ;)

Lite bilder från idag!


Underbart med höstfärger!


Sötpluttis!

Går som R morfar gjorde med händerna på ryggen, gulligt :)


Rickard fotar! ♥

Jag ♥ Dig!


Världens bästa Svärmor&Farmor! ♥


Går med farmor! ♥


Leia åker på "Pa-pa-pa", som Rickard åkte runt på när han var liten! 
Tihihi! ♥


Rickard fotar! ;D

Kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Här borde också klippas hår på båda barnen egentligen... suck.



Härliga färger och bilder.



Ha en trevlig lördagkväll!

2011-10-08 @ 19:08:29
URL: http://husnrnio.se
Postat av: Linda Olsson

Uuuuunderbara bilder gumman! <3



O tack för i går, o för att du klippte min långhårtiga son! ;D hihih!

O du, NÄÄÄ, Kelly såg FAN ingen bakom mig, nu håller du käften lite ;) hihihi! Tänk på att jag nyss sett insidious ;)

Du får fota mina små nääär du vill, det vet du la?! :D



Lovu u! Pusss finaste fruga miii <3

2011-10-09 @ 09:11:50
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!