Bra dag!

God kväll!
Idag har varit en bra dag!
Dagen började på Bill och Bulls lekland med Linda,Malin och alla barn!
Jätteroligt! Vi mammor blev svettiga av allt spring och barnen var i himmelriket :)
Efter massa bus åkte vi hem och fixade lite käk, sen somnade Leia och sov sov och sov.
Vi fick väcka henne efter 2.5 timme, hon måste ju somna skapligt på kvällen också, vilket hon gjorde!

Fick även ett telefonsamtal från NetonNet idag, kameran är färdig och skulle komma till dom i slutet av veckan, dock har jag bett om att dom ska skicka den direkt hem till mig, men som vanligt så missar ju folk sånna detaljer, men han skulle fixa det sa han, så förhoppningsvis har jag min kamera här på Fredag :) senast, tänk om den kommer imorgon, men sån tur har jag väl inte ;P

Har även hunnit med att bli irriterad på försäkringskassan också, skickar ut massa lustiga brev som man inte fattar något av, och sen visar det sig att dom har gjort fel!
Ibland förstår jag inte alltså!
Men tur det löste sig fort iaf, och henne jag prata med på fkassan var faktiskt trevlig!

Ikväll har jag varit hemma hos Rebecka och fixat hennes hår!
Hoppas hon blev nöjd, men det verkade som! :D
Påvägen hem var jag tvungen att åka förbi och köpa lite godis på östenssons, blev så himla sugen, miimiimiim! :)

Imorgon blir det dejt hemma hos Rebecka, hoppas på att träffa Ronja imorgon, fick inte se henne idag :(
SAKNA! ♥

NATTI!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Godmorgon darling !! Men shit, det var väl vverkligen på tiden att kameran är klar - det känns som om du fått vänta i evigheter, minst sagt !?

Här är det dags att ta tag i vardagen igen och det är faktiskt rätt skönt !! Kramar

2011-10-06 @ 08:17:38
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda Olsson

Aaaa tack för igår! Dä va skoj! :D hihi!

Hoppas kameran kommer nu som dom sagt! Håller tummen! :D

O jävla f-kassan kan stoppa upp nått, hatar dom jävla asen :P blääää!!!

Gick dä bra o klippa o så igår, eller skulle du förga?? Blev säkert asabra, vilket som! ;D Minne som en jävla guldfisk va fan... :S



Ringer sen!

Puss <3

2011-10-06 @ 09:00:54
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!