Varför?

Varför går vissa inlägg inte att kommentera för??? 
Fan så irriterande... :/

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på tv.
Jag mår inget bra ikväll, mår illa, magen är ur form och allt känns bara blääääää.. :(
Hoppas på en bättre morgondag..
Tanken är att jag ska hem till Rebecka och träffa henne och Ronja imorgon efter att Leia lämnats på dagis..

Ha en bra kväll och sov gott alla fina läsare, vilka ni nu är..
Dåligt med kommentarer, men det är la fan inte lustigt när blogg.se verkar lite halvt cp. :/
Lämna ett spår om ni har lust, vill ju gärna följa era bloggar också juu.. ;D

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Haha... jag sitter i min bubbelgumsrosa jätte sparkdräkt nu - i löööv it !!

testa att uppdatera de inläggen som inte går att kommentera, så löset jag problemet på den gamla goda tiden när jag hade blogg.se !

kram

2011-11-14 @ 20:27:43
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Marie

Blogg.se verkar strula, var så för mig igår att man ej såg toploggor på folks bloggar



Är också off =(

2011-11-14 @ 21:59:07
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

testa att publicera dom igen, brukar fungera :)

sv: Haha jag har inte slängt något, inte sålt heller. Men jag måste ta mig i kragen snart, på riktigt. Alla kläder fyller våra skåp här hemma :P

2011-11-14 @ 22:11:08
URL: http://endenise.se
Postat av: Fröken M

som sagt, jag hade OFTA samma problem med blogg.se, men sen jag bytte till egen domän och wordpress har det aldrig varit några problem - åtminstone inte med just det ;)

KRAMA

2011-11-15 @ 06:56:39
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!