Trasig blogg.

Hallå.
Då var man tillbaka på sin gamla bloggadress igen.. För som ni vet har jag haft lite problem med bloggen.. Inläggen har inte publicerats och bilder har inte kunnat laddas upp.. 
Jag har ingen aning om vad felet är, men jag kan förtillfället inte ha min blogg på min domän :(
Ganska störande..
Men får ha det såhär sålänge , så får vi se om vi lyckats fixa det! :)

Idag är Leia på dagis igen..
och det var inte roligt att lämna henne idag ;( Hon blev verkligen jätteledsen, och det gör så ont i mig :(
Jag höll med på att börja gråta, men höll det inom mej tills jag kom hem iaf, då grät jag lite på mot Rickards axel :(
Man har märkt på Leia att hon har blivit mycket mer mammig nu dom senaste dagarna, så jag förstod att det skulle gå sämre för mig att lämna henne på dagis än vad det gjorde för Rickard igår...
Men det är ju så det är, man får vara stark och gå därifrån, fast man känner sig som världens sämsta mamma som lämnar henne där :(
Men jag vet ju att hon har det roligt, och dom skulle ju ringa om det är något, plus att jag ska hämta henne redan kl elva, och det är ju snart :D

Nehe nu ska jag ta tag i vårat berg med viktvätt!

Trevlig Torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!