Tisdagkväll..

Då var det kväll igen, Leia sover sen en stund tillbaka och jag hoppas att det så förblir. Orkar inte med en bökig natt till.. 
Tänkte lägga mig tidigt ikväll.. Men först måste jag ju se deserata hemmafruar! :)
Och det görs ej tillsammans med fru idag, eftersom som hon jobbar idag med.. :/
Men det gör inget, rätt gött att sätta sig i soffan med ett täcke och tända ljus :)
Förresten vill jag verkligen att snön ska komma nu, det är så himla mörkt och tråkigt ute.. Blää..
Så lite snö så man får lite julkänsla! :)

Tänk att det är första advent i helgen.. Helt sjukt fort har det ju gått när man tänker efter :)
Måste ner i källarförrådet och rota fram julsakerna, som förmodligen ligger längst in och under alla annan skit :)
Tror jag slänger ner karln på det uppdraget, för det är han som har stökat till där nere.. :P
Jag hade nämligen gjort jättefint en dag där nere, och ställt alla lådor i högar osv.. Men så var det något han skulle ha och var tvungen att gå ner och leta, och tror ni han ställde tillbaka lika prydligt som det var innan?
Nej.. Det ser ut som ett bombnedslag så det är det väl inte mindre än rätt att han får ta tag i det där med att leta efter julsakerna, MOAHAHAHAH!!

Imorgon bitti är det dagisdags för Leia igen, hoppas det går bättre och bättre ju mer hon är.
Jag kan inte hjälpa att jag fortfarande tycker det är jobbigt.. :( Men det är mycket som spelar in..
Hoppas verkligen det blir bättre! ♥

Medans Leia är på dagis, så ska jag följa med Linda som ska till frissan, jag ska passa Keanhuligan under tiden :)
Men jag klagar inte, han är så go den ungen! :D

Efter det ska jag hem och ladda batterierna inför kvällen då jag ska fota gravidmage, Tjihooo :)
och jag hoppas min rekvisita kommer till användning :)

Ha en bra kväll! 


Fina Kean! ♥

Kommentarer
Postat av: Fröken M

hihi... jag säger OFTA att jag ska lägga mig tidigt, men blir det så ?

Nope !! Jag fastnar framför datorn och klockan springer iväg...

:)

HA en mysig kväll med dina hemmafruar !! kramar

2011-11-22 @ 21:07:42
URL: http://frokenmela.se
Postat av: emma

Tack rara du :)

2011-11-23 @ 19:27:37
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: tack gulle du! Desamma. Kramis

2011-11-23 @ 21:53:50
URL: http://endenise.se
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: tack för ditt svar angående hinnsvepningen :)

2011-11-23 @ 22:26:19
URL: http://endenise.se
Postat av: FruOlsson ♥ MammaTillTre

TACk för hjälpen! Igen... ;) tjatar överallt! :P Men jag är tacksam helt enkelt ;) Hihi!



PUSS fru! <3

2011-11-24 @ 18:36:56
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!