Smygkik på Leias rum..

Igår bytte vi som sagt rum med Leia, och det blev så himla mycket bättre att ha hennes rum där och vårat sovrum i det lilla. Mysigare för alla helt enkelt :)
Men dock är vi inte riktigt färdiga med Leias rum än, det tar ju ett tag, lite fler hyllor ska upp, och sen funderar jag på om jag ska ta mig ork till att måla en vägg rosa! ;D Jag vet ju att jag har lite färg att hämta hos Linda så får väl se om jag orkar, eller om latmasken faller sig på istället ;)
Men det vore ju fint med en rosa vägg ändå :)


Lampor vid sängen..


Nya fina sängen! :)


Fööönster :D


Leias fina hylla ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!