Mitt i veckan..

God Morgon. Får bli ett inlägg från telefonen.. jag orkar inte starta upp datorn,höjden av lathet. :) Leia är på dagis,Rickard jobbar.. Vad gör man då? blir nästan lite knäpp av att ha egentid :p tur Ronja snart kommer och gör mig sällskap.. :) idag ska Leia sova på dagis för första gången.. hoppas det går bra.. Saknar henne så när hon är där.. :( Men hon verkar ju trivas.. för lämningarna går bättre.. dock har Rickard fått ta det nu ett tag... jag tycker det är för jobbigt sen sist :( I eftermiddag ska jag iväg på möte igen.. i grupp.. blää.. lite ångest men det kunde varit värre.. Nehe dags att avsluta.. ha en fin onsdag..

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Myyys mä fika! :D

Hoppas det går bra för korven att sova på dagis idag! <3



Puss!!

2011-11-30 @ 11:21:32
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja det är sant dom är ju syskon men det båda högg och blev varmt i hjärtat <3 ååå jag längtar sååå.... Ja tack för kaffet och jag kände efteråt att jag fick ett liten wow upplevelse att jag var på riktigt bra humör idag wohoo ;P. Klart vi ses snart igen :) bara att du hör av dig när du har tid och lust och så.. Du kan ju alltid få komma och räkna matte med mig :) mhihihii. puss<3

2011-11-30 @ 11:30:41
URL: http://ronjaevelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!