Måndag kväll..

Hallå..
Hann visst inte med att blogga över huvudtaget igår.. och inte ens kommer jag ihåg vad vi gjorde.. Kan ju inte varit så upptagen med andra ord! jaja..

Idag började dagen med ett möte vid tio, det gick skapligt och det var inte så farligt som jag trodde.
Jag gillar inte det där med att sitta i grupp och prata om sig själv, usch.. så det slapp jag faktiskt! Sa bara mitt namn, och det tycker jag räcker! Usch tycker tillomed det är jobbigt att säga! :S 
Efter mötet åkte jag hem och mötte upp min underbara familj som var ute och lekte lite, myyysigt och underbart att komma hem! ♥
Gick upp och diskade, ( snälla gode gud, skänk mig en diskmaskin!) Som att jag ens är kristen?=S äsch det kanske funkar, kan ju hoppas! iaf, fixade lite käk, sen var det dags för Leia att sova lite middag!

Sen blev det liten fikastund tillsammans med Ronja, hon hade med sig någon kaka av något slag, faktiskt ganska god, men dock lite söt, så vi åt inte så mycket, tur det kanske :)

Senare sen kom Leias farfar på besök.
Men jag var tyvärr helt slut och var tvungen att gå och vila en stund.. Skönt och behövligt!

Sen har vi inte gjort så mycket mer än att mysa. Äta mat, plocka iordning osv. Ni vet , allt tråkiga måsten.

På onsdag är det dags för fotografering också, åh som jag längtar!! :)
Så imorgon ska jag åka och shoppa lite rekvisita som jag behöver ;D


Nu ska jag spola upp ett skumbad och bara vara.. och känna lugnet!
Jag hade tänkt att lägga mig tidigt idag, men se på fan, såklart jag är pigg nu! ;P
Fy så mycket svammel :S måste slänga in en bild som muntrar upp lite..

Go kväll!

Ännu en bild på syster! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh vad härligt med skumbad och fin bild



Javisst är de fin smycken =D

2011-11-21 @ 21:28:14
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!