Leia är på dagis!

Jaha första dagen då Leia är själv på dagis!
Blandade känslor för en mamma ju!
Men självklart gick det hela jättebra, Leia verkar trivas och brydde sig inte ett dugg om oss. Direkt när vi kom dit tog hon fröken i handen och gick in och satte sig bland dom andra barnen och sjöng och klappade händerna! 
Mammas lilla hjärta! Underbara unge! Jag längtar så efter henne, tur vi ska hämta henne kl tolv igen! ♥


Sååå vad gör man när man är barnledig då? klättrar på väggarna? 
Rickard och jag tog en dejt på tu man hand på östenssons ;) Mysigt ju! ♥
Sen åkte vi hem och bara är lite, jag har plockat lite, diskat och gjort andra hushållsysslor..
När Leia är på dagis så kommer vi få ett kliniskt rent hem eftersom jag inte okmmer göra annat än att städa förmodligen! :D

Men nu passar jag på att ta en liten paus och se vad som händer hos er idag?

Resten av dagen blir lugn, och mys med min underbara familj!
Ikväll är det idol som gäller och hemmagjord pizza, ÄLSKAR fredagar! 

Puss

Kommentarer
Postat av: rebecka

hihi så kul att hon gillart :):)



du får gärna umgås o kaffa med mig med så du inte sliter ut hemmet vännen ;)



pussss loves u!

2011-11-04 @ 12:18:03
URL: http://bereckaochtwinsen.blogg.se/
Postat av: Jannie

nä men jisses,har söt tjejen börjat på dagis??

Här går det undan!När börjar du o jobba då??

KLART hon klarade det galant!Tror säkert att det är tuffast för oss morsor...

Kan bara tänka mig hur lipig jag själv kommer att vara...snyft snyft...

nu ska jag läsa vidare!KRAMAR

2011-11-06 @ 15:12:50
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!