Kväller..

Har precis tagit mig ett bad i väntan på att desperate ska börja!
Sen blir det nog sängen direkt..
Imorgon är det dags för dagis igen för Leia och Ronja kommer hit och ska kaffa! Mysigt! Snacka lite skit och prata bäääääbisar i magen förstås!♥

Gick faktiskt tillbaka lite i bloggen förut och läste lite om graviditeten med Leia, man glömmer ju bort så himla mycket.. Och en sak som jag glömt bort, eller förträngt är nog ett bättre ord, är njurstensanfallet som jag hade i vecka 30.. Det var nog det värsta jag varit med om, smärtan var värre än en förlossning..
Läs mer om detta HÄR.
Så det hoppas jag verkligen att jag slipper denna graviditet.. 

Förresten, så kom jag aldrig iväg till frugan för att hämta klännigen, det drog ut på tiden här hemma och jag hann inte innan hon åkte iväg till jobbet =) Så nu ljuger jag inte längre i bloggen Linda ;P

Nu ska jag krypa upp i soffan med en smörgås ( Fyfan vad jag hatar att ständigt äta för att försöka slippa må illa )
och invänta desperate.

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Marie

Myyys att ta ett bad, låter jättehärligt =D, njursten har jag med haft, gör såååååååååååååååååå ont



2011-11-29 @ 22:52:12
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Hehe tack, ja jag hoppas att han sover lite längre imorgon. Tur har jag iallafall att min sambo tar alla tidiga mornar så jag får vila innan jobbet. Allt bra med dig?

2011-11-29 @ 22:54:56
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hahaha, bra! Tuuvr du ej ljuger i bloggen fru, det finns det tillräcklig mä folk som gör ;D mOhahaha! Dock va dä väl kanske inget ljug, jag överdrev liiiite smått tror jag, va tvungen o jävlas ;D Mihihihi! Puss älskade! <3

2011-11-30 @ 11:24:35
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!