Kväll..

Då var det kväller igen.. och denna dag är snart slut.. ganska skönt faktiskt.. Den har varit både bra och dålig.. Men så är det väl ibland.. man är inte alltid på topp och allt faller helt plötsligt samman över en liten skitsak... Mycket som spelar in och framför allt dålig sömn... hoppas verkligen på en bättre natt... Så dagen avslutar jag med ett bad för att sedan krypa upp i soffan men en glögg för att värma mig ifrån den otroliga kyla vi har här.. NOT. Men julkänsla ger det o det räcker för mig.. :) Sen ska vi bara mysa framför en film jag o min kärlek <3. Försöka sova tidigt också,för imorgon ringer klockan tiiidigt :) Gokväll.

Kommentarer
Postat av: rebecka

Myyyys <3

mihii miss u! pusss

2011-11-27 @ 19:39:38
URL: http://bereckaochtwinsen.blogg.se/
Postat av: Marie - Foto & hund hjärtar mig

man får ha dåliga dagar, kan inte alltid vara på topp



Mys att krypa upp i soffan med glögg, det lät frestande =D

2011-11-27 @ 22:40:12
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!