Fredagsfika hos svärmor! ♥

Det gick bra att hämta hem Leia ifrån dagis.
Allt har verkligen gått kanonbra! Hon hade ätit bra osv :)
Skönt att se att hon trivs! Då blir man lugn inombords! 
Sen hade ju mamma Angie en bild framför sig hur Leia skulle springa och kasta sig runt min hals när vi kom för att hämta henne, och sen säga sin livs första hela mening, "Åh mamma jag har verkligen saknat dig, åh jag älskar dig! " osv. ;D Men det var verkligen bara i mitt huvud! ;P
Hon brydde sig inte nämnvärt att vi kom , utan sprang runt och skulle visa massa saker=)
Hon verkar vara en dagisunge, så hoppas det håller i sig såhär :)

Nu sover hon, hon var trött efter all lek på dagis.

När hon har vaknat ska vi åka och fika hos svärmor och jag vet att det bjuds på budapestbakelse..
ÄNTLIGEN, jag har suktat efter den i flera veckoooooor! Mums!!!



Vad fikar ni på till eftermiddagsakaffet ?; )

 


Kommentarer
Postat av: Fröken M

åh, den där såg inte så tokig ut du...

Ikväll äter vi godis och dricker julmust i bilen ! Vi ska nämligen på en liten utflykt ;)

kramar

2011-11-04 @ 13:38:47
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda Olsson

Men fi fan va göööttt! Ge mig! :P



så skönt att allt gick bra för dagisungen ju :D Hihi!

O va? Sa hon inte sin första lååånga mening menar du?? Att hon saknat o älskat dig?! Trodde jag bestämt skulle hända ;)mihihi!

O ja, jag har varit jättesnäll, så hoppas på mer än en dammsugare ;) hihi!



Puss fina pussgurka! <3

2011-11-04 @ 16:58:10
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Sanna mamma till Skrutt o lillebror i magen ♥

Åh vad skönt att det funkar bra med dagis, det gör att allt känns så mycket bättre o lättare.

Kommer ihåg i början när N gick på dagis hon grät varje dag lång tid o det gjorde även jag, blödig som man är;)



mums vad smarrigt fikabröd du ska mumsa på;)



o tack för din söta kommentar, jag tror du har rätt. En vacker liten prins, även om det såklart inte spelar någon roll. Men han var ju allt annat än blyg iaf;) haha!



Hoppas ni får en trevlig helg!

kram

2011-11-05 @ 08:35:27
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!