Dagisdags och en tripp till Vadstena!

Hallå på er!

Idag är det Tisdag vilket betyder Desperata hemmafruar ikväll! Tjiho! :)

Idag har Leia varit på dagis igen, det går bättre och bättre!
Det var dock inte jag som lämnade idag, för det är det som har varit det jobbiga.. Hon är så fruktansvärt mammig, så det går mycket lättare när pappa lämnar.. Sen är det fler saker som spelar in som gör att jag tycker det är jobbigt :(
Men vi får hoppas det blir bättre.. Imorgon är det dags igen, får se om jag vågar mig på en lämning då..
Kan ju samtidigt inte tycka att det är jobbigt hela tiden heller... Nog babblat!

När Leia var på dagis passade jag på att följa med Linda till Vadstena, hon har satt tillbaka sitt löshår igen, jättefint blev det :)
Jag fotade både före och efter, detta pga att det ska ut kort, bland annat på Jennys hemsida, sen ska vi även fixa en broshyr om löshår till henne och då behövs ju kort :) Så nu är det fixat!

Bjussar på före och efter bilder! :D


Före..


Efter! Snyggt va, tycker inte det ser ett dugg fake ut!  :)

Och på tal om annat, tänka sig så fort besöksstatisken ökade efter att jag berättat våran lilla nyhet ;)
Roligt att få fler läsare, tråkigt dock att ni inte vågar visa vilka ni är.. ;P
Ni kan väl lämna ett litet spår?? jag är så nyfiken på er, mina små snokare ;D

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh så fint det blev minsann =D



Ja de var på rea, men det är väl för först advent passerat, så då rear de ut, de tjänar nog mycket på det

2011-11-29 @ 13:31:35
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Anna Rönnbäck

Hej! Jag är en av snokarna, dock så har jag ju snokat redan innan du berättade er lilla nyhet, så jag tror inte att jag har höjt nån besöksstatistik, men.. ;) puss på dig iaf och klappa magen från mig :D

2011-11-29 @ 17:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!