Lite pirrig..

Om några timmar är det dags för dop för Rebeckas tjejer!
Jag börjar faktiskt bli lite nervös ;P
Vill ju gärna ta bra bilder :) Perfekta ska dom vara också enligt mig, och jag har så höga krav ;P
Men det ska nog bli bra=D Antar att man ska vara lite nervös inför något sånthär också ;)

Hade en jättemysig kväll hos mamma igår.
Ewa var där också, och Morbror Richard med hans nya tjej! 
Bilder från det kommer när jag får tid ;)

NU måste jag hoppa in i duschen och fixa mig!
Hoppas ni får en bra Söndag=)

Kommentarer
Postat av: MAMMI

Det kommer gå så bra hjärtat:) Du är ju duktigers tös:)Jaaa vad vi hade det bra igår tjohooooooo! Flera såna dagar tack<3

2011-05-08 @ 11:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!