Underbar dag med underbara människor!

Idag har jag varit en väldigt trött mamma!
Haft en liten Leiakorv som hållt mig vaken ett par timmar i natt!
Men så kan det vara ibland!
Lillstrumpan är fortfarande snorig.. :( det får gärna ge med sig snart!
Jag mår bättre iaf, lite hosta kvar men inget allvarligt!
Värre är det dock med min sambo ;( när febern väl försvunnit så börjar något nytt :(
Så han sover med sen en stund tillbaka! Båda mina små älsklingar ;P
Hoppas snart vi blir friska ordentligt!!

Idag har jag och Leia varit iväg hos hemma hos Linda!
ÄNTLIGEN! Så himla mysigt! Rebecka och sötpluttarna Cindy&Cleo var med också!
Så himla mysigt! ♥

Kameran var med, så i vanlig ordning bjuder jag på några bilder;)


Mammas älskling! ♥


Leia har roligt åt Linda ♥

Världens finaste Kean!! ♥


Sötnosen Cindy! ♥


Gulliga Cleo! ♥

Kean & Leia busar, men vill helst inte vara med på bild!

Nu blir det sängen, ny dag imorgon! 
God natt!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson ♥

Superfina bilder!! Tack igen för igår! Jag behövde verkligen lite sällskap, en gammal hederlig fika va fan! ;)

Puss! <3

2011-03-08 @ 06:15:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Mickan

Så fina bilder. :)

Hoppas ni blir friska snart.

Kramar

2011-03-08 @ 18:20:40
URL: http://angel-like.com
Postat av: Mirre

Ohh vad fiiiina kort

Krama

2011-03-08 @ 19:01:33
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!