Bara 2 dagar kvar ...

.. Sen är det lördag =)
Så roligt att ha något att se fram emot!
Imorgon bitti kommer Linda hit en sväng , ska prova att locka till hennes hår lite.
Sen drar vi vidare en sväng på stan hon o jag!
Glo i lite affärer och in på systemet såklart!

Gillar faktiskt att det är lite burrigt ute, regning och lite åska.
Tycker faktiskt det är riktigt mysigt! 
Jag som i vanliga fall inte brukar gilla åska ;)

Ska slänga mig i soffan och gosa med min älskling och titta på en film.
Det var längesen vi gjorde det nu! ♥
Det värsta är att jag är godissugen och har inget hemma.. 
o jag orkar inte ge mig ut bara för att köpa det...
Eller???

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Åh, jag ä också godissugen!!!

Meeeen...orka! ;)

Vi ska äta tacos straxt, dä ni! :P

Just ja....när rille har tid sen, kan inte han fixa en ny design till mig då? SNÄLLLLA??? Jag kan va med på en trekant då om han vill??? Mahahaha!!!



PUSS! <3 I mårrn ses vi!!! <3

2011-06-09 @ 20:12:30
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Åhhh... godis !! Vi har heller inget hemma - typiskt nog, men i morgon är det ju helg igen så mann kanske ska unna sig en riktigt stor påse ;)

KRAMAR

2011-06-09 @ 21:10:24
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!