Söndag!

Dagen började med en rejäl sovmorgon! Rickard väckte mig halv tio så sov Leia fortfarande..
Dock somnade hon inte förrän närmare halv tolv igår kväll.. Det var något som störde henne och hon kunde inte slappna av.. :/ Har ju sett att båda framtänderna spricker igenom vilken dag som helst, så det berodde nog på det=)
Men skönt med sovmorgon iaf=) och kvällen idag har varit mycket bättre=)

Dagen har vi förövrigt spenderat hemma hos mamma, myst ute och varit i lekparken en sväng.
Jag passade även på att fota min syster Alice som faktiskt var hemma idag när vi var där.. :)
På eftermiddagen åkte vi ner till Borenshult och käkade lite glass! 
Är nöjd med dagen måste jag säga=)

lite bilder! 


Leia visar pappa något..


öva öva öva ;)


Moster Alice..

Leia & Alice


Leia & Alice igen.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!