Mitt i veckan..

Dagen började med att jag vaknade med huvudvärk.. inte så värst roligt..
Rickard och Leia gick iväg på promenad tillsammans med Benny och jag vilade, somnade faktiskt till en stund och vaknade upp och mådde mycket bättre som tur var=)

Trodde inte denna dag skulle bli så värst bra vad det gällde vädret, men i eftermiddags blev det bättre väder och vi åkte iväg till Rickards mamma så att Leia kunde busa ute lite! Blev även bjudna på jordgubbar till kvällen, mums! 
Sen skjutsade jag hem Rickard & Leia för att sedan bli upphämtad av Ronja & Kalle! Dags för fotografering igen! 
Men denna gång var lite svårare eftersom att Kalle verkligen hatade att bara med på kort =) Så fort han kunde passade han på att gömma sig bakom Ronja! :D
Men några fina kort blev det allt och jag hoppas dom i slutändan blir nöjda! 
Dock vet jag inte hur många jag kommer få visa upp här =P

Dags att fixa fler kort=D
Sen blir det ett välförtjänt bad (i badkaret)  och sen krypa ner i sängen och kolla på Vänner i vanlig ordning=)

Imorgon bär det av till Valla tilsammans med Rickard, Leia & Leias farmor=)
Kameran följer med och jag tänker inte göra samma misstag som jag gjorde på kolmården, att fota att kort i Raw-format! SNARK för att redigera dom! ;)



Kommentarer
Postat av: Jannie

Ville bara kika in en snabbis

o önska bästa fredagen fina!

Hoppas ni får en fantastisk helg!KRAM

2011-07-08 @ 13:16:55
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!