Fiiifan!

Vad varmt och kvavt det är ute!
Usch, massa åska tack!

Idag har vi shoppat lite, jag hittade som vanligt inget till mig själv!
Så det blir ju det gamla vanliga att vara naken imorgon.
Nevars, får väl vända upponer på garderoben och rota fram något! 
Köpte lite kläder till Leia för presentkortet som hon fick när hon fyllde ett.
Sen blev det lite smått och gott på Ikea! Bland annat en liten fotölj till Leia!
Dock måste jag nog måla om den, jag är lite allergisk mot träfärgat! 
Plus att själva sitsen inte var så snygg, så måste nog fixa ett rosa snyggt tyg så jag kan sy ett nytt överdrag! och sen måla den vit, blir kanon! Får väl se när jag orkar ta tag i det projektet?! 

Imorgon blir det fullrulle hela dagen!
Linda kommer hit på förmiddagen så ska jag snygga till henne ;)
Ska fixa hennes hår i en 50tals frisyr och sen sminka henne lite! Och förhoppningsvis fota henne lite också!
Ska bli jätteroligt!
Sen på kvällen ska vi träffas brudarna och dricka lite!
Ska bli såå mysigt och jag ser verkligen fram emot det! ♥
jag känner på mig att morgondagen kommer bli en bra dag! 

Just ja, idag fick jag även en chock när jag skulle gå på toaletten på en restaurang på ikanohuset.
Öppnar dörren och där står en "dam" i 45års åldern med byxorna halvägs uppe och skriker, OJJ jag glömde visst att låsa! NEHEJ gjorde du?
Snacka om pinsamt för henne, dock fick jag mig ett gott skratt! :)

Just ja, Imorse gjorde sig Leia illa också, hon spräckte sin lilla överläpp när hon tröskeln hoppade upp rakt i ansiktet på henne.. Det blödde ju ganska mycket, tyckte så himla synd om henne. Någongång ska vara den första som hon gör sig ordentligt illa också. Så hon hade en rejäl fläskläpp ett tag, men den har faktiskt gått ner nu! 
Lilla pluttan! ♥

NU ska jag dricka upp mitt glas cola, sen dra till morsan och hämta lite skit och seeeeeen hoppas jag på att inta soffläge! Jag är trötter efter denna dag!

Puss till alla fina! ♥


Leia provsitter nya stolen!
ni ser ju hur mycket snyggare den skulle kunna bli ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Mammi

Sötgrodan=) Vaddå 45årig Dam?? Hallå är jag en dam? Faan dä lät gammalt hörrö!<3

2011-07-22 @ 20:24:05
Postat av: Sandra, Colins mamma

Så söt!

2011-07-26 @ 22:33:41
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!