Bra dag!

Dagen började med att jag tog bilen upp till Nykyrka och träffade Linda som ska gifta sig den 16e juli.
Jag provfotade i kyrkan och utanför, pratade igenom vad dom har för önskemål av bilder osv..
Ska bli så roligt att fota deras bröllop! Men självklart börjar man bli lite pirrig =)

Sen i eftermiddags var det dags för fotografering av Ronja och hennes bebismage!
Blev väldigt många bra kort, kanske beror på att modellen är snygg ;)
Först fotade vi här hemma med bakgrund och sen tog vi hennes raggarbil ( ja det var första gången jag fick åka raggarbil, den var ju svinroligt! jag satt som ett tänt litet lyse! Hoppas jag får åka snart igen! ) ;)
Vi tog iaf bilen till Råssnäs och fortsatte att fota där.. Blev riktigt många bra bilder faktiskt!
Vi hade sån tur också att vädret har varit väldigt dåligt idag, vilket betyder att det inte var några som var och badade och solade utan vi fick råssnäs för oss själva i solen, för det sprack ju helt plätsligt upp! Perfekt=)
Så nu sitter jag och redigerar för fullt! :D
När jag är redo lägger jag sjävklart upp lite smakprov!  :)

Så underbart att få göra något man älskar! 

Hoppas ni haft en lika bra dag som mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!