Märks det att..

Jag älskar att fota? :P

Några bilder på min lilla Leiakorv ;)


Lilla hjärtegull!!
Galet roligt att spela tv-spel med pappa! Det ska börjas i tid ;) ♥

När jag var hos Linda idag, hade jag med kameran i vanlig ordning..
Men det blev bara några kort på Kean & Kevin. Eftersom Kelly var sjuk slapp hon! Och lika glad för det var väl hon antar jag :P hihi
Bjuder på två :)


Sötaste lilla Kean! ♥

Kevin galen i sitt tv-spel ;D

Dags för sängen! Så man orkar upp imorgon!
Tänk om man kunde ge sig ut på en promenad..
Men eftersom dom sandat med typ två sandkorn så är det ju som ni förstår isgata..:/
Allvarligt varför ens sanda om man inte gör det ordentligt? 

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Mirre en hundtoka bakom linsen

Fin fiina kort, ja det är läskigt halt ute nu, när vi gick till bion såg vi en kille halka omkull han slog handlöst i marken. Hoppas att det gick bra med honom. Han lovade iväg, så hann ej i kapp för att fråga



kramar

2011-01-11 @ 23:32:54
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Fina fina barnen! <3



Pusspuss!

2011-01-12 @ 09:20:42
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Jannie

ha ha ha Ja det märks!!

Men ingen är gladare än jag att du gillar det,

för bilderna är fantastiska.(ledsen att jag är en sådan tjöt-röv om det...)



O inte tusan ska du be om ursäkt för kommentarerna.Kanonkul med flera st!Sen hade det iofs vart roligare om de var OLIKA...ha ha ha

Du är för go!Tack!O det är samma här.Man är hyfsat sugen på en liten going till...

Hoppas du får en fantastisk dag o att ryggen känns bra idag!Kramar

2011-01-12 @ 09:44:46
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Fröken M

Godmorgon Finaste !!

Hoppas ni har fått sova gott i natt... Här är det full rulle som vanligt, men om en stund ska vi traska ut på isgatan och fira en vän som fyller år ;) Ha en toppen dag ! kramar

2011-01-12 @ 10:05:44
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda Olsson

Hahaha! Sandat med TVÅ sandkorn! Det va inte katigt ;) Hihi!



Fina bilder såklart! Antar att det va sdom du ville skicka igår? Jag somnade :P haha! Förlåt!

Nej vet du, när bullarna är slut så får du aldrig mer komma, HEJDÅ! ADJÖÖÖÖ! ;D

PUSS my love <3

2011-01-12 @ 10:46:52
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!