God Morgon Fredag!

God Morgon!
Haft så himla svårt att sova inatt alltså, låg och vände och vred på mig länge!
Mycket tankar som for i huvudet, en riktigt såndär grubbelnatt!
Tur att dom inte kommer allt för ofta :P
Så lite seg idag.

Eftersom att jag tyvärr inte är på topp så blir det inget med kvällens planer!
Jag stannar hemma istället! men det är ju inte hela världen.. Det kommer ju fler gånger!

Imorgon blir det lite parmiddag hemma hos Linda & Daniel!
Ska bli så himla mysigt att träffas igen! ♥
Kinamat står på menyn, längensen vi åt det faktiskt!

Tack förresten för alla fina kommentarer! :) Jag blir så himla glad! 

Nu är det dags att hoppa in i duschen, för sen blir det lunch på stan med Rickards pappa!

Trevlig fredag på er!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har med haft en riktig grubblar natt, usch man är ju helt förstörd när man vaknar.

Lustigt att man alltid har såna nätter när man behöver va pigg dagen efter?=P



Puss

2011-01-21 @ 11:28:25
URL: http://miikkisblogg.blogg.se/
Postat av: Jessica- Almas mammaღ

usch jobbigt med såna nätter...jag har haft en ganska sömnlös natt också, en bökig liten alma...:/

2011-01-21 @ 12:06:10
URL: http://jessicaamandah.blogspot.com/
Postat av: Linda Olsson

Gumman, I love vetu! Ring NÄR DU VILL om det är nått! <3

Fast det vet du ju, och det gjorde du ju :P

PUSS!!!

2011-01-22 @ 12:32:03
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!