Bökunge..

Idag har mina kusiner, mamma och min moster varit här en sväng..
Jag klippte mina kusiners hår.. Det blev bra och dom gick härifrån nöjda och glada.. känns kul :)

Ikväll har Leia varit lite bökig, somnat vaknat, gnällt, somnat vaknat , gnällt.. kommit upp i famnen, somnat, lagts ner i sängen.. vaknat! Förstår inte riktigt varför hon inte somnar ordentligt..
Men nuuu verkar det som att hon sover, peppar peppar..
Efter att jag skrivit denna rad så har jag sprungit fram o tillbaka som en dåre..
Så fortsätter springa en stund till och hoppas hon inte fortsätter böka hela natten iaf..

Hoppas ni har en bra kväll...

Kommentarer
Postat av: Jannie

Hoppas damen fortsatte o sova!

Klipper oxå alltså?Jäklar vad talanger du har!

Själv är jag bra på....Hmmm...

Jo men dricka vin är jag en jäkel på!ha ha ha

O pussa på prinsen.Men kanske inte samt då...

Massa kramar

2011-01-12 @ 21:27:15
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Linda Olsson

Amen JAA!!! Längtar till våran semester!! <3



Fin bakgrund du har nu gumman! :)

O duktig är du som klipper! undra om jag ska klippa mig snart...? ;) hihi!

hoppas skruttan sover nu, så du också kan göra det när du slitit dig från msn o MIG! Mohaha! <3

PUSS

2011-01-12 @ 21:48:50
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: malin

Hmm känner igen det där, hoppas hon lugnat sig nu då.

Har provat lägga Alma på magen i dag och det har fungerat!! Hoppas det gör det i fortsättningen också.



Kram på er.

2011-01-12 @ 21:56:31
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!