Bättre sent än aldrig..

Jag ber om ursäkt över att ni har fått vänta på svaren i frågestunden.
Det har kommit saker och ting emellan och bloggen har inte alltid legat i första hand.
Men nu så!:)
Hur länge har du och din sambo varit ett par =D.
vad är ditt favoritprogram
Vilka är dina favoritbloggar =D
Vilka objektiv har du =D
kramar
Svar:
Jag och min sambo har varit ett par i 2,5 år :)
- Mitt favoritprogram är helt klart Desperate Housewives ;)
- Jag har många favoritbloggar, men läser mest mammabloggar och fotobloggar :D
- Jag använder mig av Sony DT 50 mm f/1.8

Emelie:
hur många barn vill ni ha?
Vart jobbar du o din sambo?
Planerar ni för någon 2a nu? Hur länge ska du vara mammaledig?
Svar:
- Vi vill ha minst två barn!
- Jag är mammaledig och min sambo jobbar med webbdesign.
- Jag ska vara mammaledig tills efter sommaren som jag vet nu!
Och om vi planerar en nummer 2 nu, det väljer jag att hålla för mig själv ;)


Emelie:
Bor du , Linda och Malin nära varandra och har ni kännt varandra länge??
Svar:
Jag och Linda bor ganska nära varandra och har känt varandra via nätet ganska länge, men umgåtts irl sen i augusti iår :) Dock känns det mycket längre=)
Malin bor inte i samma stad längre, men är här ifrån,och vi har träffats via Linda, och umgås när hon är här och hälsar på!


Kristine:
Jag undrar vad du jobbar med!? Å när du var liten, vad ville du bli då? :-)
Hoppas du får en fin fredag!
Kram
Svar: Jag är utbildad undersköterska men jobbar inte som det för tillfället. Har tänkt mig att välja en annan inriktning ;)
När jag var liten ville jag helst bli frisör ;)


Johanna:
kom din graviditet som en chock eller vad det planerat ?:)
Svar:
Den kom som en liten chock, men väldigt välkommen såklart! :D

Sanna Mamma Till Skrutt:
Kan du inte berätta lite mer om dig själv? =) sånt är ju alltid roligt o veta. 
kram
Svar:
Tycker det var jättesvårt att veta vad jag ska skriva för något..
kanske dom andra frågorna har gett dig lite mer svar om mig själv ;P hihi..



Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Haha härlig fråga om oss ;)



Kul o läsa dina svar gumman!

PUSS!

2011-01-31 @ 11:14:30
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Mirre

Ohh vad roligt att läsa dina svar, då är jag en av favvisbloggarna då, haha som har en fotoblogg ;).



Hoppas att du har en bra dag,

kramar

2011-01-31 @ 11:39:37
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Hej raring ! Jag ville bara kika in och önska er en härlig star på veckan !! kramar

2011-01-31 @ 11:42:02
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

Hihi... du är BÄST, men va tusan, kan du rösta fler gånger från samma dator ? Jag har bara kunnat rösta en...

Kram

2011-01-31 @ 12:27:51
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda Olsson

Love u bästis!!! <3 ;D

PUSS

2011-01-31 @ 18:18:23
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Kristine

Va kul att läsa!! :-D

Hoppas er dag varit bra!

Kram

2011-01-31 @ 21:36:33
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!