Migrän?

Igår kväll när Leia hade somnat tänkte jag och Rickard att vi skulle mysa lite i soffan framför Californication!
Så blev det tyvärr inte.. Jag hade haft lite dov huvudvärk hela dagen och det blev bara värre och värre och jag var tvungen att gå och lägga mig och sova. Och det var nog en "lindrig" migrän som jag fick..
För idag känner jag mig lite bakis! Väldigt rättvist när man inte druckit en droppe. :/

Så det blir en lugn dag idag, en sväng till Rickards mamma blir det iaf.

Just ja, för kanske tre månaders tappade jag bort fronten till våran bilstereo. Det har ju inte varit ett dugg irriterande. Har i stortsätt stört mig på det varenda gång jag satt mig i bilen! Jag har dessutom letat som en idiot! 
Men så idag ringde Rickards pappa hit, han hade hittat våran bilstero! TJIHO! :D
Den låg i påsen tillsammans med hans borrmaskin som vi har lånat! Han fick tillbaka den igår.
GÖTT!
Det roliga är att Rickard sagt att det är jag som slarvat bort den, men idag kom vi på att det är han som lagt den tillsammans med borrmaskinen så äntligen hade jag för en gångs skull rätt ;) 

Bäst att avsluta nu...
Hör att Leia vaknade nu, mammas snutta! ♥

Kommentarer
Postat av: Mammi

Fy för migrän:( Ha en bra dag så hörs vi sen då pözz<3

2011-02-06 @ 10:54:58
Postat av: Fröken M

va skönt när saker och ting kommer till rätta ! Hoppas du ska känna dig piggare snart och att ni får en mysig dag i "vårsolen" ! kram

2011-02-06 @ 11:33:30
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda Olsson

Stackare!!! Migrän är aldrig kul! :(



Hihi, gött att ni fick tag på fronten! Jävla rickards fel då! ;)

Puss♥

2011-02-06 @ 12:00:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Mirre

hehe, oftast kommer ju grejerna fram till sist =D, så skönt =D



Hualigen för migrän, har du medicin för det?, min ambo har det emellanåt och inga andra medeciner är eeze hjälper på honom, receptfria migräntabletten. Men det låter faktiskt som du hade migrän då du känner dig lite bakis idag =D



Hoppas att du slipper värken idag

kramar

2011-02-06 @ 13:22:18
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Kristine

Usch och fy för migrän...jag har oxå migrän och blir helt spak i flera dagar efteråt..blä.



Härligt att det var du som hade rätt ang bilstereon ;-)



Hoppas ni haft en härlig helg, KRAM!

2011-02-06 @ 20:37:01
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com/
Postat av: Jessica

tack finaste du!

Det är min lilla tjej som varit dålig :(

har skrivit allt på bloggen nu,blir ett mils lång kommentar om jag skriver här ;)



Kramelikram

2011-02-06 @ 22:47:38
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: floosan

Stackare migrän är inte att leka med. Hoppas du mår bättre under dagen

2011-02-07 @ 10:37:55
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!