Kaos!!

Här hemma är det minst sagt kaos just nu..
Imorgon kommer målaren och det är dags att börja renoveras! Det kommer bli så bra när det väl är klart, men nu är det inte sådär jätteroligt!
Förtillfället har vi tömt Leias rum och hallen.. Så det är minst sagt lite kaos, men det får gå!
När målarn har kommit imorgon bitti, flyr vi till svärmor och får frukost! GÖTT!

Mitt i allt så är vi lite halvhäckiga hela familjen:( 
Rickard och jag känner oss halvkrassliga, och Leias näsa & ögon rinner :(
Hoppas det går över snabbt! Annars känns det som detta blir en liten helvetes vecka :(

Längtar redan tills allt är klart här hemma.. 
Och jag misstänker att både Rickard & jag kommer bli skapligt sugna på att åka till Ikea ;D

Nu ska jag ta Leia som är trött och behöver sova..

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh krya på er, men vad spännande att få tapeterad, det ger en massa ny energi =D

kramar

2011-02-27 @ 20:57:36
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det är så typiskt att man ska känna sig krasslig när det är grejer på gång, slår aldrig fel!

Hoppas ni slipepr någo hemsk förkylning!

Kram

2011-02-27 @ 22:32:57
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: rebecka o twinsen

Ja visst är det gött o shopppa lite ;) men jag håller med dig, lite väl möe folk! vi var bara där en snabbis vi med =)

Stackars tösen då:( hoppas hon blir bättre snart! men det gör inte så jätte möe om hon skulle vara lite snorig ;) de ska väl inte pussas med varandra eller hur hihi ;)

OO hoppas det blir snyggt nu med nya tapeter! va kul! =) alltid gött o få lite förändring, o sen lär väl plånboken bränna lite antar jag ;) lite nya grejer till hemmet hihi :D

kramarrr

2011-02-28 @ 07:37:51
URL: http://bereckaochtwinsen.blogspot.com/
Postat av: Jessica - Nellie & Oliwer´s Mamma

gud va roligt att få göra om! :D jag vill också!! :D



sv: tack tack fina du, jag hade en olympus e 410. ibland var jag supernöjd med den. men mestadels ville jag kasta den i golvet :P



va skönt att det är hyffsat bra iaf :)



kram kram

2011-02-28 @ 21:48:47
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!