I ♥ Villervalla.

Eftersom jag är ett stort fan av Villervalla-kläder så gillar jag självklart dom på Facebook.
Vilket är väldigt bra, eftersom man har turen att se kommande kläder!
Nu har jag fått en förhandsvisning av vårens kollektion. Och jag verkligen ÄLSKAR det!
Så snyggt! Så självklart måste jag dela med mig av detta.




Så Snyggt!!!

Är ni som jag, ett stort fan av Villervalla? Gå gärna in och gilla dom på Facebook för att inte missa det allra senaste!
Detta gör ni HÄR!

Något som verkligen faller mig i smaken är att dom tagit in rosa denna vår, för ingen har väl gått miste om att jag älskar rosa, så detta är helt i min smak!
Längtar redan tills man kan in och beställa! :)



Kommentarer
Postat av: Mickan (Tävling pågår!)

Jag har också fastnat i Villervalla-träsket. Haha. :P

2011-12-23 @ 18:32:33
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!