Tisdag..

Dagen började med träning tillsammans med Ronja! Göttigt :) Sen blev det dejt hemma hos Rebecka med mammagruppen o alla ungar<3 När vi kaffat färdig o snackat klart, så drog vi hem o käkade. Efter det blev det åka o handla lite på Maxi, fika hemma hos svärmor mä goo moussetårta nöööffnöff. :) Sen efter det drog vi hemåt , käkade igen osen kom morsan o syrran en sväng <3. Fullspäckad dag o jag gillart!<3. Nu sitter jag o tar igen mig i soffan innan jag ska sööööva. Imorgon drar Finaste Rebecka, twinsen o bästa Ronja, jag och Leia till Mjölby simhall! <3. Gooos! Hörs då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!