Några små steg...

Idag har Leia tagit 2-3 steg när Rickard & jag satt och övade med henne förut på golvet så gick hon mellan oss..
Duktig tjej, och vad roligt hon tyckte det var :D Fast samtidigt lite läskigt.. hon är lite harig av sig hihi! ;D
men vad stolta vi var, våran lilla tjej är så himla stor nu.. Tänk vad fort tiden går.

I förmiddags åkte Ronja, Rebecka och jag raggarbil in till stan! Gött det var! Och roligt förstås. blev lite småförälskad! ;D
Hittade dock som vanligt inget på stan, men det gjorde Ronja, roligt för henne! :)
Rebecka och jag får väl shoppa någon annan gång helt enkelt=)

Leia sover redan, undrar om det är för kvällen?
Hon var så himla tröttis alltså!
Tidig morgon för pappa Rickard imorgon med andra ord, mihihihi! ;)

Nu ska jag försöka överleva den här kvällen, fyyyfan vad varmt det är :s

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Ronja

mihihihihiii slut på friden snart när hon kan gå ;)

2011-08-04 @ 19:39:13
Postat av: Mikael

Roligt att hon går nu. :)

2011-08-05 @ 09:01:09
URL: http://nufan.webblogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Åhhh duktigaste Leia då!!! :D <3

Puss

2011-08-07 @ 20:51:45
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!